Lucka 22: Ett inlägg om dina mesta julcravings i år.

Det blir lätt. Jag har nämligen inga i år! 😊

Vi har druckit rekord lite julmust så här långt.
Skumtomtar har vi bara köpt hem en påse en gång.
Apelsinerna hann ligga och mögla i kylen.
Julgodis har jag inte bakat något.
Och någon chokladask har vi inte heller haft.
Och julmaten ser jag inte framemot något särskilt heller. Jag är inte jätte överväldigad för all julmat.

Vilken osvullig jul va? 😊
Men efter att jag slutat amma är jag typ aldrig hungrig längre. Och är jag inte hungrig glömmer jag typ bort att äta. Lunch är jag sämst på att äta.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det syns! Ät!! :-P

2014-12-22 @ 14:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0