Lucka 4: En av dina starka sidor som förälder.

Fel dag för en sådan fråga!
Elsas alla månader med sömnsvårigheter på kvällarna, projekt sluta amma, tvåårstrots och två sjuka barn sätter sina spår vill jag lova. Jag känner mig helt värdelös som förälder ganska ofta på en dag. Humöret svänger, tålamodet tryter och man är inte alltid så värst pedagogisk.
Men jag kanske ska svara att en av mina starka sidor som förälder är just det att jag "erkänner" mina brister och är öppen med hur jävligt och kämpigt det kan vara stundvis. 
Här håller vi inte upp någon rosaskimrande fasad inte! 😊

Kommentarer
Postat av: Farmor

Och det är verkligen en av dina styrkor. Samt att du kämpar på...

2014-12-05 @ 08:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0