Lucka 5: Ett av de tuffare ögonblicken i år.

Detta var svårt.
Några jättetuffa saker har det ju ej hänt oss egentligen men den sista tiden av graviditeten med Elsa tyckte jag var väldigt kämpig psykiskt. Jag hade sådana skuldkänslor mot Albin så det var helt galet. Jag kände att vi åsidosatte honom i och med att vi väntade en ny bäbis. För trots att Albin närmade sig två år då var han ju ändå vår lille gullebebis och nu höll vi på att byta ut honom.
Men när väl Elsa kommit till oss försvann dessa känslor och Albin har aldrig någonsin visat någon svartsjuka eller agg mot vare sig mig eller pappan. Skönt!

En annan ganska kämpig tid var under våren. Jag hade sådan fruktansvärd hemlängtan. En längtan till att ha familjen, släkten och vännerna närmre. 
Det kan jag fortfarande känna ibland men just då var det extremt. Turligt nog stod ju sommaren och semestrar för dörren och mer tid till att kunna umgås väntade. Det var härligt och mysigt. 


Det får duga så för idag 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0