Snor

Alltså hur mycket snor kan en liten barnnäsa producera egentligen?!
Jag har torkat snor till förbannelse de sista dagarna och det ser aldrig ut att ta slut....
Albin har under denna förkylning kommit en bra bit påvägen till att kunna lära sig snyta näsan när man torkar. Det underlättar! 😊 
Och Elsa HATAR snorsugen mer än något annat. Man skulle behöva vara tre personer som håller i henne när det är snorsugartime.

Jag själv känner mig som en vandrande snorgubbe. Det känns som jag har avtorkat snor överallt. Speciellt på vänstra axeln efter att jag burit omkring massvis på henne. 

Och allt snorpapper! 
Jag tror nog tamigtusan maskarna ute i komposten blivit förkylda även dom av allt snorpapper vi bjudit dem på 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0