Vårat 2014

Ännu ett år har svischat förbi.

En liten tillbaka blick
De första månaderna gick mest till att vänta på att Tvåan skulle behaga komma ut.
11.e Mars, 10 dagar över tiden, fick hon äntligen nog och bestämde sig för att komma ut till oss. 
Det tog flera dagar för mig att förstå att det faktiskt var en HON vi fått. Jag hade i 9 månader varit helt övertygad om att det var en till pojk vi skulle få.

Albin har blivit storebror. Världens bästa sådan! 

Jag har fyllt hela 30 år. Hur hände det?!
Och med 7 dagars marginal hann jag ju faktiskt få 2 barn innan jag blev 30. Precis som jag föreställt mig sedan många år tillbaka.


Vi har haft en fantastisk varm och fin sommar. Massa bad hemma i poolen. 
Midsommarfirande hemma. Och all vaken tid har spenderats ute.
En båtresa till Helsingfors hann vi med också. Överraskningsresa för pappa/morfar i förtidig 60 årspresent. Även den resan skedde i strålande sol och hetta.


En fin och lång höst fick vi också. 
Jag och Peter firade 5 år tillsammans och Elsa höll med dop.

Albin har gått sitt livs första luciatåg som pepparkaksgubbe. På dagis. Och Elsa har redan hunnit vara lucia.


Sedan kom julen. Det blev en lång jul för oss med firande i många dagar. Först hemma och sedan nere i Linköping. Trevligt har det varit och barnen har blivit överrösta med klappar.


Nu önskar vi er ett GOTT NYTT ÅR!

Ett försök till ett "fint" familjekort 😉 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för ett fantastiskt fint och glädjefyllt år och ett gott nytt år till hela familjen och släkten i Linköping :-D

2015-01-01 @ 08:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0