1.a Februari 2014

Jag befarade en trasslig natt med ledsen Albin men ack så fel jag hade! Han har sovit som en stock i egen säng ända till åtta imorse!!! Snacka om att försöka sova sig frisk :)

Även jag har sovit som en gris och känner mig mer eller mindre överkörd av ett tåg nu på morgonen innan man kommit igång ordentligt. Har inte ens behövt springa upp på toa under natten! 

Nu på morgonen har vi ätit frukost och lagom när vi var färdiga kom traktorn och plogade utanför så Albin stod på första parkett i kökssoffan och tittade storögt. 
Nu har far, son och jycke gått ut. Kisserunda, snöskottning och lite bilfix står på deras agenda. 
Jag däremot har parkerar i soffan med virkning innan jag ska ta itu med lite välbehövligt städ och plock. 

Inte så jättemycket snö fick vi under kvällen och natten som det befarades. 
Men skotta måste det göras ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0