Bf-dagen

Idag är alltså dagen här. Dagen med stort D- vi har Bf! 
Men ja, ingen bebis i sikte ännu och inte heller några känningar av det. 
Jag har varit förberedd på att gå över denna gång också då dagens dag känns ändå som vilken dag som helst. Det är bättre att ha den 15.e som mål och händer det något innan dess är det bara en bonus. 

Men ja vi gör ju inget annat än att vänta, dag ut och dag in, det är ju liksom ofrånkomligt. 
Peter fick för sig för några veckor sedan att han inte skulle raka skägget förän ungen var född och igår talade han om för mig att skägget nu börjar klia och att han tycker jag borde klämma ut ungen snarast så skägget kan ansas igen.... Tack då ;) 

Jag mår som innan typ. Halsbränna, öm mellan benen, stor och otymplig. Nattetid känner jag mig som en flodhäst.

Jag ser inte någon direkt skillnad på att magen skulle sjunkit något från förra veckan. 
Hoppas bara det säger pang boom helt plötsligt och allt sätter igång. Vill få det överstökat NU! 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi önskar också att det sätter igång! Men inte pang boom. :-)Lite lagom fart känns bättre.

2014-02-28 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0