Bm-besök vecka 39

Allt såg bra u som vanligt och magen hade växt ytterligare. 
Dock var blodtrycket lägre ä någonsin, 100/53 men hellre lågt än högt. 
 
Den har sjunkit riktigt långt ner nu och ligger i startgroparna men fortfarande lite ruckbar. 
Hjärtat hittades även denna gång på min högra sida så troligen ligger den med ryggen längs min högra sida. 
 
 
Ska vi tänka optimistiskt var detta vårt sista besök för denna graviditet men ytterligare en besök bokades in 7/3, alltså sju dagar övertid. Jag är stensäker på att vi kommer ses även då..... 
Startar det inte av sig självt blir det igångsättningen 15/3, på farmors födelsedag. DET KÄNNS SOM FLERA ÅR DIT!!!! 
 
 
 
Några jämförelser i ungefär samma vekor.
 
                                       Albin              Tvåan
Vikt (från inskriv.)              +25                +12 kg
SF:                                  34 cm             34 cm
 <3-ljud                            143                 154 (sist 148) 
 
 
 
Ärligt talat har jag slutat bry mig om vikten nu. Den sista tiden nu tänker jag äta det jag är sugen på hur onyttigt det än må vara. Vill jag ha kakor och cola till frukost så ska jag ha det (nästan iaf. :) Jag kommer kämpa med att bli kvitt vikten sedan så det räcker ändå därför är det lika bra att frossa nu :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bry dig inte om vikten alls. Du har ju inte gått upp mycket. Det kommer att rasa av sig självt.
Klart att lilla tvåan kommer ut nästan i tid. Den vet ju att vi alla längtar o väntar nu :-)

2014-02-18 @ 11:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0