Måndag är här (igen)

Har känsla av att detta kommer bli en lååång dag. Jag har varit vaken sedan fyra då jag vaknade av att jycken, som haft ont i magen och mått illa sedan igår var uppe och kräktes. Givetvis valde han plats med omsorg, på min ena NYA hallmatta!!! Så just nu håller jag på att tvätta just matta... 
Albin vaknade lite efter sex när pappan gick upp. Som vanligt. Han låg kvar inne hos mig typ en timme och tittade på bl.a. Bamse. Tackar! :) 
Efter frukost begav vi oss ut på vagnpromenad, inte riktigt hela vanliga rundan men mer än halva iallafall. Skönt att röra på sig trots att det spänner, drar, trycker och värker typ i hela kroppen. 

Nu är vi inne igen och Albin har lagt sig medan jag dricker mitt kaffe i soffan. Allt i vanlig ordning :) 


Min duktiga frukostkille som åt upp en hel portion gröt och en halv smörgås utan minsta trilsk och trams. Halleluja! :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken bra bild! En riktig liten busunge. Världens finaste. :)

2014-02-11 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0