Måndag

Idag stod besök hos Barnmorskan på agendan efter lunch. Albin blev lite fundersam när vi kom ut till bilen och såg att det var pappas bil vi skulle åka i. Han trodde nog inte jag kunde köra den men det gick bra och vi kom fram :) Vi plockade upp pappan påvägen och åkte för att hämta ut Saaben från verkstaden där de kopplat bort krockkudden fram så vi kan ha babysktddet fram. Det är motvilligt vi måste ha bebis fram eftersom vi ej får in en stol bakom förarsätet och Albins stol går inte att ha fram då det ej finns några öglor att fästa i. Värdelöst ju! Barn sitter ju säkrast bak. Men men. 
När vi sa hejdå till pappan som åkte tillbaka för att jobba vidare blev Albin jätteledsen. Lille gubben <3 
Hos barnmorskan fick vi godkänt, som vanligt. Fick en ny tid 7/3 (sju dagar över tiden) och den hoppas jag innerligt att vi slipper gå på....

När vi kom hem passade vi på att vara ute lite. Vid lunch blev det ju strålande vår här och oturligt nog hade vi inte tid att gå ut för att njuta :( 
Albin och farfar lekte så jag gick in efter en stund och påbörjade middagen istället. 

Nu är tröttiskillen nattad och jag är parkerad i soffan efter en dusch med de sedvanliga kvällssammandragningarna. Dessvärre gör dom ju inte ont.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0