*peppar peppar*

Albin är för dagen fortfarande feberfri och mår tusen gånger bättre jämfört med igår. Han har dessutom lyckats pilla i sig lite gröt till frukost, typ två köttbullar till lunch, nästan en halv muffins och en hel del äppeljuice! Tummen upp för det :) 

Vid två inatt hade han närmare 39 i feber igen, jag lyckades faktiskt ge honom en sup. och en timme senare sov vi igen. Vid sju vaknade han utan feber och vi låg kvar (läs Albin tittade på "Basse" och jag slumrade) i sängen och drog oss till nästan nio! 

Han har sovit en ordentlig middagslur och har varit på fint humör sedan dess. Nu hoppas vi att det har vänt för denna gång. 


Jag har haft/har sammandragningar även idag då och då, vare sig jag är i rörelse eller håller mig stilla. Dom gör ju inte direkt ont utan är bara sjukt obehagliga så jag oroar mig inte. Ska dessutom till barnmorskan på kontroll imorgon. Känns bra. 

Nu har jag och Albin slagit oss till ro i soffan för en stund innan det snart är dags att sätta igång med middag. 

Vi är båda lite slöa :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag ser ni piggare ut. Skönt. :-)

2014-02-04 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0