Surgubbe!

Fredagen inleddes med ett sjuhelsike morgonhumör på husets lille herre. Han vaknade innan sju helt på fel sida. Skrik, gap och protester samtidigt som han var som en igel på mig och försökte krypa in under mitt skinn. 
Men mitt i allt elände åt han frukost med större aptit än på länge! Nästan en hel portion gröt och en halv smörgås! :) 

Vi tog oss faktiskt ut på promenad tillslut och gick hela vår vanliga morgonpromenad (ca. 3 km)! Det var evigheter sedan jag lyckades ta mig runt hela och det var på håret även idag. Varje steg jag tar gör rejält ont mellan benen och jag är stel som en pinne. 
Jag tar smärtan som ett gott tecken, ungen där inne är påväg åt rätt håll iallafall! :) 
Albin åkte vagn och han tyckte det var riktigt mysigt och skönt. Det blir ju väldigt sällan numer vi går iväg på våra tidigare dagliga vagnpromenader. 

När vi kom in igen stoppades Albin i säng och han somnade fort. Han lär nog sova ett par timmar nu tror jag. Behövligt! 





Kommentarer
Postat av: syrran/moster.

Sötisar :)

2014-02-07 @ 11:22:03
Postat av: Mamma

Fina små killar! Saknar er! :-)

2014-02-07 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0