Tidsfördriv

Ja det var en febrig liten grabb som vaknade imorse men efter att vi legat och myst i sängen någon timme piggade han på sig och började leka med sitt. 
Nu har han sovit i cirka två timmar och nu hör jag att han börjar vakna till. Dags att försöka få i honom något som liknar lunch. Han tycks tappa matlusten helt när han inte känner sig kry. 

Jag har under tiden han sovit skickat iväg lite foton för framkallning och gjort klart fotoboken. Skrivit klart förlossningsbrevet, skrivit ut det och lagt ner i väskan. Samt fortsatt arbetet med att renskriva alla miljoners olika recept jag har liggandes löst huller om buller i en mapp. Men givetvis tog bläcket i skrivaren slut nu när jag äntligen fått upp ångan.... Typiskt! 

Nu ska jag hämta min lille gullegris och pussa lite på honom <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0