Utvilade familjen

Albin bjöd på en riktigt bra natt! Jag har bara hört honom hosta ett par gånger efter att han la sig igår kväll och sov ända till halv nio imorse, i eget rum och säng! Vår underbart duktiga kille <3 
Dock har förkylningen slagit till idag på honom med en lite rinnande näsa och hostan är kvar så länge han är inne. 

Efter frukost gick far och son ut och var ute ett bra tag i det tydligen härliga vårvädret (jag har inte stuckit ut en tå ens utanför dörren ännu). 
När de kom tillbaka in för en stund sedan berättade Albin att de varit i "kogen"/skogen och plockat "innar"/pinnar och åkt "aktor"/traktor i "acke"/backen. Åh lille sötnos!!! Skogen är träden borta vid garaget ;) 

Jag har boat lite, bäddat liggdelen till vagnen.
Vaggan får vänta där nere lite till. Vi kommer slå tårna i den tillräckligt många gånger sedan iallafall :) 

Sedan har jag nästan gjort färdigt ytterligare en fotobok till Albin som jag påbörjade tidigare i veckan. 

Nu är lille hostmannen lagd efter lite lunch i magen och Peter återvände ut igen. Jag själv har varken ork eller lust med något och hamnade på soffan igen. Känner mig riktigt lat. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint och mysigt blev det. Snart ligger det ett litet knyte där.

2014-02-23 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0