Vår var det här!

Albin var sällskapssjuk inatt och har sovit inne hos oss från tolv ungefär. Bara han inte nattstökar och bökar får han väldigt gärna ligga hos oss och inatt sov han som en stock verkligen. Mysigt <3 
Jag har sovit lite krasst med ont om plats och konstiga drömmar samt en lite orolig jycke med orolig mage återigen. 

Imorse åkte han glatt iväg till dagis efter att ha kommit in och bjudit mig på lite låtsas dricka. Jag fick inte ens en hejdå puss kom jag på nu!!! 
Vid sju hade jag tydligen sovit färdigt men ack så skönt att kunna ligga kvar och dra sig! Efter en promenad satt frukosten fint och sedan togs det bara lugnt. 

Farfar hämtade Albin själv idag och under tiden tog jag med mig jycken på en solig promenad och satte mig därefter ute på trappan med min bok och väntade på att knoddas skulle komma hem. 

Nu är han lagd och hann knappt landa på kudden innan han sov. 
Jag har dukat upp en fika och hallonbladste och ska plocka fram min virkning. 



Vårkänslor!!! <3 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Här är det grått o trist. Höstkänslor. :-(

2014-02-18 @ 13:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0