Hur gick dagen?

Det hade gått hur bra som helst på dagis. När vi hade vinkat hejdå började han pyssla med sitt och gjorde så resten av tiden. Efter lunchen hade han lagt sig i vagnen och somnat nästan ovaggad. Jag kom dit vid kvart över ett och då sov han fortfarande så gott och när jag väckte honom utbrast han "mamma" :) 
Innan vi åkte hem gick vi och hälsade på pappan en snabbis. Hemma tog vi oss en liten runda med jycken och snowracern. Albin hade sedan fullt sjå med att borsta bort all snö på alla hans leksaker ute. Tillslut fick jag med honom in och vi åt lite fruktmellis. Resten av eftermiddagen styrde han med sitt och jag fick laga middag utan massa gnäll, tjat och kläng. Underbart!  Men väntan på att pappan skulle komma hem var oändligt lång för vissa :)
Det lektes och stojades friskt ända till läggdags och nattningen gick inte helt men nästan helt utan anmärkning.
 
 
Imorgon är det en kortisdag på dagis och vi har tom. lite sovmorgon. Skönt! Sedan är det heeeelg!!! :) 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att följa er inskolning och att det funkar bra. Ni är duktiga allihopp. Kramar mormor Siv och moster Helen

2014-01-17 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0