Inte så mycket till fredagsmys här inte

Äntligen har vår krassliga lille prins kommit till ro och somnat om igen efter att han vaknade en timme efter nattning och var totalt otröstlig i nästan en timme. 

Mysigt med små snarkningar hos oss här i soffan. Han har inte somnat på soffan sedan han var pytte liten. Dock vet vi inte hur vi ska bära oss åt när vi själva snart ska gå och lägga oss... Vågar vi försöka oss på att lyfta in honom i sängen då?

Både jag och Albin har känt oss loja idag och eftermiddagen var lång. 
Jag som trodde vi var på bättringsvägen från förkylningen nu när vi klarat av hela veckan men tji fick jag. Det var nu den slog till på riktigt. 
Albins näsa bara rinner och rinner och han rosselhostar som bara den. 
Vi tog oss iallafall ut en stund efter lunch och vädrade av oss. Det var inte speciellt behagligt och jag höll bara ut knappt en timme innan jag smet in. Albin tvingade kvar farfar ute en stund till. Sedan var han redo att gå och lägga sig redan innan fyra men höll ut till halv sju. Middagen smakade inte alls och byttes ut mot en "acka" istället.

Som sagt sov han en timme innan han vaknade upp otröstlig och okontaktbar. Tillslut fick vi i honom lite alvedon och nu hoppas vi den kan låta honom få sova ostört ett par timmar nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0