Ännu mer till samlingarna

Iförmiddags kom granntjejernas mamma ner hit till oss med hel del leksaker. 
De hade nog rensat lite hos sig gissar jag på. Det var en blandad kompott av leksaker och en hel del Duplolego. Lego kan man ju aldrig få för mycket av så det tackar vi för :)

Mycket av prylarna hade legat ute ett tag och var i behov av tvätt innan de var lekdugliga igen, så Albin och pappan öste ner sakerna i badkaret, fyllde på med lite vatten och diskmedel. Jättebra ju! Men jag tror att de under dagens lopp glömt bort leksaksbadet för sakerna ligger nämligen kvar i badet än och nu är det kväll.
Jag har planer för att ta en dusch innan sängdags och det känns lite trångt bland allt annat däri

Jag drog visst nitlotten till att tvätta och skölja av alla prylar. 
Det tar sin lilla tid och jag har en hel del kvar som ni ser. Men nu är det nattning av Elsa som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0