Just nu

Jag ligger sömnlös sedan klockan 05. Elsa sov hela natten från 22 till 05 med mormor.
Albin har också sovit hela natten från då han tillslut somnade vid 23 igår.
Jag har sovit bra jag också men vaknat ett par gånger när Albin flaxat runt nedanför på sin madrass. Han breder ut sig till max och har sovit åt alla håll och kanter. Tom. att han för en stund sedan rullade av madrassen och hamnade under min säng. Haha! Men han kravlade tillbaka upp på madrassen, la sig till rätta och sov vidare. Han vaknade nog inte ens riktigt av incidenten :) 
Elsa ligger och sussar här bredvid mig sedan hon ville ha käk vid 05. 
Härligt för dom som kan sova ;) Tydligen anses jag färdigsoven. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0