Söndag

Husets pappa åkte vid halv tio för att jobba en stund idag också. 
Albin kilade kvickt ner till farfar efter frukost för att fortsätta hjälpa till med golvläggningen. Och medan Elsa låg nöjd i vagnen passade jag på att dra fram dammsugaren. Jag hann med köket, halva hallen och halva vardagsrummet innan Elsa bestämde sig för att sova och då ville jag inte väsnas mer med dammsugaren. Men jag började ju iallafall ;) Istället satte jag mig ute på trappan med virknålen och ett par garnnystan. Jag klagar inte! :) Elsa sov och sov. Även Albin hann komma in och lägga sig innan Elsa nu vaknade nyss. Nu har hon käkat och sitter här och jäser i mitt knä. 
Fortfarande i pyjamas! 


Men nu blev det visst blöjbytardags... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0