6.e Juni 2014

Här har vädret lite svårt att bestämma sig. Men inget regn ännu. Dock känns det som att vi kanske får besök av årets första åska. 
Det är både varmt och kallt samtidigt.

Flaggan är iallafall i topp!

Och så fick jag en stunds sällskap med farfars katt Signe nu här på trappan

Och dagen till ära har de första Pionerna slagit ut!



Inne sover Albin. Han åkte direkt i säng efter en väldigt tjatig, kladdig och grinig frukost. Han hade inte sovit färdigt helt klart.

Elsa har gjort nummer två med dunder och brak. Det slutade med ett bad och igångsättning av tvättmaskinen :)
Ätit har hon gjort också. Från mig! :) Pumpat ur en skvätt har jag också lyckats med! Så helt slut är mjölken inte. Nu ska jag bara försöka se till att på fart på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0