En annan Elsa idag

Elsa är inte alls sig själv idag. Hon har varit lite kinkig hela dagen och flera gånger skrikigt som en galning och varit  otröstbar för att däremellan varit som vanligt, skrattat och snackat en massa. 

De senaste nätterna har hon börjat käka två gånger per natt, vid ett-två och sedan mellan fem och sex. Jag tror hon är inne i en växtspurt och vill därför äta mera men mina tuttar och dess mjölkproduktion hänger inte riktigt med. 
På kvällarna kan hon bli riktigt otålig och frustrerad innan det rinner till. 

Idag har hon varit otålig hela dagen och nu ikväll ville hon inte ta bröstet alls. Hon åt ingenting mellan 14 och 21:30. När jag la ner henne till bröstet fick hon typ panik och skrek som en stucken gris. Jag lyckades pumpa ur en skvätt mjölk (det är inte lätt) och den slurkade hon i sig med besked. 

Detta känns inte bra :( Är min mjölk slut nu? Vill hon inte längre äta på mig? 
Såhär hade inte jag tänkt mig att det skulle bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0