Ingen söndagsro direkt

En dag med sol och regn omvartannat lider mot sitt slut. 
Dagen har varit hyfsad lugn. Barnen vilade ordentligt båda två samtidigt och efter det gick Albin ner till farfar en stund och då passade jag på att ta tag i det där med fönstertvättningen igen. Två fönster gjorde jag innan jag gav upp. Fy fanken så randigt det blev! Spelade ingen roll hur många gånger jag gjorde om det, det blev lika illa varje gång. Jäkla skitmaskin!!! 
Elsa var iallafall hygglig och satt bredvid och tittade på :)

Peter kom hem vid fem och tände grillen det första han gjorde nästan. 
Efter middagen hoppade grabbarna i poolen igen. Badglada med andra ord :)

Albin ligger nu i säng sedan en timme nästan men den stackarn har nog inte kunnat somna pga. gaphalsen Elsa. Hon har varit riktigt grinig nu på kvällen men nu äntligen tror jag hon samlat sig efter en rap och en rejäl spya, som landade på mitt ben. Hoppas hon kan behaga somna nu också. 

Peter den flitiga lilla myran gick ut för att meka lite mera bil efter att Albin la sig. Så nu är båda bilarna servade med lite av varje.



Nu brummar Elsa med munnen så saliven sprutar! :) 

Albin och den blommande Vallmon. 
Lika underbara båda två :) 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag upplevde också att fönstrena blev randiga med sån där maskin :( Men prova att torka HELT torrt med en luddfri trasa (finns att köpa på typ Ica som man kan tvätta i 60grader å återanvända) eller en microfiberduk. Helt torrt, så skiner rutorna sen! ;)

2014-06-09 @ 18:30:05
URL: http://www.fritjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0