Lyxig torsdag

Idag är det lyx här hemma! Pappan slutar jobba vid lunch och tar med sig Albin hem från dagis då= jag och Elsa behöver inte åka någonstans! :) Känns skönt!

Vi började dagen med sovmorgon. Eller vi sov lite från och till från att grabbarna for till dagis vid halv sju till vi gick upp nu vid halv tio. Elsa och jag har inte riktigt lika tankar om vad sovmorgon innebär ;) 
Ute står regnet som spön i backen och försöket med att gå ut för att kissa hunden slutade med att vi vände vid bilen. Han hade ingen lust att gå längre. Inte jag heller för den delen. 

Nu har jag käkat frukost och tänkte dra igång med städningen och hoppas vara färdig med den när grabbarna kommer hem igen. Men vi får väl se vad lillstumpan säger om den saken... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0