Måndag

En ny vecka har dragit igång och vi har mjukstartat den. 
Elsa vaknade och var förbannad vid sex imorse och jag bara väntade på att Albin också skulle vakna då men icke. Tillslut somnade Elsa om och jag med och vid åtta vaknade jag av Albin som låg och snackade för sig själv. Elsa sov vidare medan vi käkade frukost. 
Efter frukosten satte jag på tvn för att kolla in årets sommarlovsmorgon. Albin blev helt fast i Vicke Viking och något annat program med pirater. Tillslut stängde jag av så vi kunde gå ut och kissa hunden. 
Vi var ute en stund. Idag är det grått och regnet hänger i luften men det gick bra att gunga och lite så ändå.

Nu har Albin lagt sig och Elsa precis vaknat. Jag har ätit mina knäckisar och druckit kaffe. Allt i sin ordning med andra ord :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0