Avrundar dagen

Vi har haft en riktig liten gnällfia här hemma i eftermiddag och kväll. Fast hon och jag började eftermiddagen med en tupplur när vi kom hem förut och ack så skönt det var. Pappan och Albin gick ut dom istället och skottade snö och plockade fram snowracern igen. 

Gnällfian har inte velat ligga själv många minutrar utan har helst velat ligga på bröstet och kuckilura. Hicka har hon haft jag vet inte hur många gånger och hon blir så arg på den efter ett tag. 
Men det är bra att hon har hållit igång nu ikväll för då kanske vi alla kan sova lite bättre inatt. 
Hon och jag har just lagt oss i sängen och nu tuttar hon lite nattamat.

Albin sover som en stock sedan sju. Han och farfar hade haft det bra hemma  i förmiddags och lekt en massa. 
Leken fortsatte när vi kom hem och pappan visade att han köpt en påse med ballonger. Oj vad skoj det är att leka med ballonger! :) De fyra par byxorna och målarboken jag köpt åt honom var inte vatten värt jämfört med ballongerna som pappan fixat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0