Bm, lek och "obb"

Vi åkte hemifrån lite efter åtta imorse. Jag dumpade av Albin hos Peter så fick de hänga medan jag var till barnmorskan. Besöket gick fint och allt såg bra ut. Jag passade på att handla lite snabbt också när jag var ensam och Ica halv tio en fredagsförmiddag kan jag verkligen rekommendera! Lugnt och skönt. 
Åkte och hämtade Albin igen och fick rapport om allt de hunnit med på lite mer än en timme. Allt annat än att "obba"/jobba :) Sedan styrde vi bilen till syssling P för lek. Ute gick det inte att vara då det typ blåst storm här idag så det blev innelek och det gick lika bra det. I lite över tre timmar vände de upp och ner på deras hem ;) Med undantag för en snabb lunchrast och lite fika. Albin var så trött när jag bestämde att vi skulle åka hemåt men ändå protesterades det. När vi kom hem hängde han på farfar och hämtade ved, gick ner och hälsade på hästarna och lekte med sina bilar. Ingen brådska in... Nu ligger han iallafall tillslut för en stunds väldigt sen vila men ack så behövlig. Även jag har lagt mig på sängen och sträcker ut kroppen lite. Skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0