Eftermiddagen

Vi fick besök i eftermiddags. Mina grannar och hundvakter från Solna var här och det är två år sedan vi sågs sist. Jättekul att äntligen ses och ännu roligare att de har en dotter som är dryga månaden äldre än vår tjejja. 

Albin som vaknade lagom när de kom var först väldigt yrvaken och blyg men när det släppte var det fullt ös med bus. Lite fundersam var han dock av att ha två bebisar i huset helt plötsligt :) 
Han stupade i säng när det åkt. 
Även jag stupar nog snart i säng och hoppas på en lika bra natt som den gångna då lilltjejjan sov i vaggan från elva till ett för en matpaus och somnade snabbt om igen och sov till fem för ännu en snabb matpaus för att sedan sova vidare till halv åtta. Det kallar jag lyx! :) 

Jag virkade några "välkommen till världen" filurer åt deras lilla dam. De uppskattades :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0