Hemska 30!!!

Dagen lider mot sitt slut och så även min 30 årsdag.
Dagen har varit lugn och skön här hemma. Jag har fått paket, massa blommor samt frukost och middag serverat. 

Mina pojkar grattade mig med paket på sängen imorse och Albin var rättvis och delade upp paketen så vi fick varsitt. Sötis! 

Pappan och Albin tillbringade förmiddagen ute och åkte pulka, byggde snökoja och skottade. 
Lilltejjan sov hela förmiddagen så jag hann med att ta hand om tvättberget och plocka lite ordning här hemma. 

Efter lunch kom Jessica på besök och av henne fick jag ännu mera blommor och paket. Likaså lilltjejjan. 
Vi snicksnackade en massa och fikade. Jycken fick som vanligt sitt tokryck när han fick se sin stora kärlek Jessica. 

Peter och Albin tillbringade eftermiddagen ute också och gjorde bl.a. en snölykta som nu lyser så fint här utanför. 

Jag tycker Albin sett lite blek ut på eftermiddagen men fortfarande varit pigg. Ätit har han inte varit speciellt sugen på heller förutom kexen till fikan. Middagen smakade han inte ens på. Vällingen vid läggningen slurkade han i sig iallafall. Återstår att se vilket skick han är i imorgon, om han håller på att bli sjuk igen kanske. Men det hoppas vi inte! 

Nu ska jag nog förflytta mig till sängen. 
Godnatt! 




Kommentarer
Postat av: Janina

Jättegrattis på födelsedagen <3

2014-03-18 @ 22:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0