Måndag

Som vanligt vaknade Albin när Peter gick upp. Han kom in till mig och sedan låg vi och mös till närmare åtta faktiskt. Förstår inte varför han ska envisas med att vakna så tidigt om han ändå är trött och slö? 
Men han kompenserade ändå morgonen med att sova hela natten i egen säng! De sista nätterna har han nämligen vaknat mellan två och tre och inte somnat om förän han fått komma in till oss och trängas. 


Efter frukosten gick vi ut på en hyfsat rejäl promenad och när vi kom tillbaka stannade vi kvar ute. Tyvärr ingen sol idag men skapligt behagligt ändå och man frös inte ihjäl av att sitta stilla. Albin tyckte dock jag skulle hjälpa honom gräva grus och räckte mig en spade men han godtog ursäkten att min tjocka mage är ivägen och gör ont om jag sitter framåtböjd och gräver. Tack älskade unge!

Vid halv elva kom farmor hit igen. Skönt med avlastning känner jag. Passade på att åka iväg själv till Ica och granngården en snabbis innan det var dags för lunch. 
Nu tupplurar Albin och jag har lagt mig på sängen en stund. Min natt har varit sådär med sömn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0