Morgon

Även denna natt har varit ganska så knorrig. Först efter fyra kom hon äntligen till ro ordentligt och vi sov gott till halv åtta nästan då Albin kom inrusande och letade efter "bäbä"/bebisen. 

Peter kläckte frågan: har hon sovit hela natten? 
Öh, nä! Men du har! Fick han till svar ;) Han har sovit som en gris verkligen och de senaste veckorna har han dessutom börjat snarka också...

Jag fått sådana fruktansvärda eftervärkar sedan igår kväll. Fy fan! Och mina tuttar är såriga, blodiga och variga. AJ!!! Tackar vet jag amningsnapp. Gör ju ont ändå men känns lite bättre och fräschare för lilltjejjen som tuttar för glatta livet typ en gång i kvarten när hon inte sover :)


Morgonchill

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är så fin!! I morgon får vi gosa lite med henne. Vi längtar efter båda våra barnbarn. :-)

2014-03-14 @ 10:53:45
Postat av: Syrran/moster

Hon är så fin. Ni har två så himla fina barn :). Håller på att längta ihjäl mig efter er :)

2014-03-14 @ 11:16:54
Postat av: Anonym

Ser ut som en liten Alice <3

Så himla fin! Å så bebissjuk jag blev igen.

2014-03-14 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0