Onsdag

Inatt sov lillasyster i vaggan från halv tre till sju med ett matuppehåll vid halv fem. Inte illa va? :) Vilken duktig tjej! Och jag själv sov som en stock helt ensam på min sida av sängen. 

Vid fem vaknade Albin och började ropa efter pappa och eftersom platsen mellan oss var ledig hämtade vi in honom till oss. Ingen av oss lyckades somna om så Bamse sattes igång istället. 
Innan de sedan kom iväg till dagis var det ett himlans härj på herrn. Allt var "itte" och pappan hann nog bli gråhårig (om han hade haft hår ;) innan det tillslut kom utanför dörren. 
Lämningen på dagis hade iallafall gått bra som vanligt. Det är huvudsaken. 

Jag och lillasyster hade en slappmorgon idag igen och lämnade inte sängen förän framåt halv tio. 
Efter frukosten tog vi en promenad men det har blåst så hiskeligt även idag så det blev ingen lång runda. 

När Albin kom hem från dagis med farfar hoppade han i säng som vanligt och somnade på stört. Även lillasyster somnade igen så jag fick det riktigt tyst och lugnt en stund. 

När Albin vaknade var han på riktigt uselt humör och låg och surade på golvet i säkert en halvtimme innan han samlade sig och blev trevlig igen. 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni har ju haft en riktigt bra natt. Duktig "kicka" som sovit själv.
Lille Albin testar bara sin vilja lite. Det är bra :) Tur att Peter inte har så mycket hår!

2014-03-26 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0