Pappakär grabb

Imorse ropade Albin efter pappa och när jag kom in till honom fortsatte han fråga efter pappa och när jag då talade om att pappa är på jobbet blev han jätteledsen och började gråta. Han slängde sig tillbaka ner i sängen och det dröjde innan jag fick ta upp honom.
Lilla gubben, det är inte lätt att vara en liten pappagris och förstå skillnaden på vardag och helg. 

När posten kom upptäckte jag att Peter var med i ett lokalt blad. En helt egen sida hade han och en stor bild. Ni må tro att Albin blev förvånad när han upptäckte att pappa var med i posten! :) Det tittades både länge och väl på bilden ända till pappan kom hem till oss. 


Albin och jag har faktiskt varken bråkat eller tjaffsat en endaste gång på hela dagen idag. Inte ens vid frukostbordet. Helt underbart!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0