Så tråkigt!

Här händer det INGENTING, förutom att telefonförsäljarna tycks ha högsäsong nu. Tre samtal igår och ett idag än så länge. 

Jag har så tråkigt! Vet inte vad jag ska hitta på och vad jag än gör känns bara tråkigt. 
Härom dagen drog jag igång ett syprojekt som jag länge haft i bakhuvudet att jag vill testa och har "samlat" på mig material till det under en längre tid. Jag har inte påbörjat det tidigare för jag har tänkt att jag kommer bara hinna starta det och sedan kommer det bli liggandes i evigheter för att jag inte har tid och det är nog lite av ett evighetsprojekt. Men nu är det som sagt igång och jag har redan hunnit bra mycket längre på det än vad jag kunnat ana. Vad det är får ni se när det är färdigt. OM det blir färdigt någon gång. 

Imorse vaknade jag lagom till när Albin och Peter gick upp men jag stannade kvar i sängen och somnade sedan om efter att de åkt. Framåt niotiden hade jycken fått nog av att ligga och sova och gjorde allt för att väcka mig. Men fy vad segt det var att vakna till liv! 

Farfar erbjöd sig även idag att åka och hämta hem Albin från dagis och under tiden tog jag och jycken ytterligare en promenad och satte oss sedan på trappan idag igen och väntade tills de kom hem.

Jag är lika elak varje dag enligt Albin då han måste gå in och vila direkt efter dagis. Men bara han kommer in och klätt av sig så går han självmant raka vägen in till sin säng och vill hoppa ner. Knäppunge <3

Nu har han sovit i snart två timmar och det börjar bli högtid att väcka och försöka få upp honom ur sängen. Tycker mig faktiskt höra att han rör på sig där inne och ligger nog och myser :) 


Gällande magen så är det fortfarande nollkänningar på att något skulle vara på gång. 
En riktig latmask där inne även denna gång!!! Och det säger ju sig självt att det blir ytterligare en grabb ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0