Söndag

Lillasyster vaknade lite snabbt vid halv åtta och åt en skvätt. I samma veva hörde jag att även Albin, mostern och onkeln vaknade till liv. 
Efter frukost och lek klädde halva sällskapet på sig och gick ut i det isande soliga vädret. Jag var en av dem som stannade inne. 
Lillasyster sov och sov och sov och sov lite till. Hon är omöjlig till att försöka väcka när jag tycker det börjar bli hög tid för lite käk. En bestämt och väldigt trött liten dam med andra ord. 

Albin har sysselsatt alla med sin lek som givetvis handlar om traktorer, bilar och lastbilar till 99% och lite lego. 

För någon timme sedan vinkades det hejdå till alla men vi ses ju snart igen! 

Albin och pappan sitter i skrivande stund tillsammans i badet och har det väldigt skoj. Jag och lillasyster sitter i soffan då det är matdags. 
Vi är alla ganska så trötta så här blir det inte mycket mer action för idag. Imorgon väntas dessutom en tidig morgon då vi måste åka i ottan för lillasysters hörselscreening och pku-prov. Och vi kan väl hoppas på att ett mirakel sker så vi kan få en lite bättre natt inatt. 


Eftermiddagshäng med en film. 


Och tack för ert besök och alla presenter till våra barn. Kul att vi nu har lite rosa kläder att välja på också till lilltjejjan! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0