Söndagen

Dagen började vid sju då lilltjejjen var hungrig men vi somnade om sov till åtta för att äta lite igen och slumrade om åter igen till nio. 
Albin gick upp vid åtta med mostern. 

Efter frukost gick hälften av sällskapet ut. Jag själv passade på att lägga mig en stund igen när det fanns många öppna famnar för lilltjejjan (som bara sov :). 
När Albin vilat sig lite efter allt bus ute tyckte vi det satt fint med en fika och tårtrester. 
Tiden rusade iväg och efter två började våra gäster packa ihop sig för att brumma hemåt. Vi gick med ut och vinkade av dem. 

Vi tog en kortare promenad men lilltjejjan tyckte inte det var så kul av någon anledning. Albin och pappan stannade kvar ute medan jag och lilltjejjan gick in. Hon var tydligen myssugen för när vi satte oss i soffan somnade hon så gott på mig. 

Nu har vi ätit middag. Jag har blivit nerkräkad och duschat. Far och son sitter i badet och jag sitter återigen i soffan med en sovande tjejja i knät. Hon kom äntligen till ro efter en stunds fajtande med magknipen. 

Albin går nog och lägger sig snart, han är helt slut efter all uppmärksamhet i helgen och det är vi också :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0