Sovmorgon i tysthet

Jag och tjejjan tog sovmorgon idag ända till tio och det trots att både hon och jag sovit gott i varsina sängar hela natten med bara två matuppvak. Hur som helst var det skönt att ligga och dra sig efter att far och son gått ut och huset var knäpptyst. 

Peter och Albin har fortsatt uppgrävandet av nyponrosorna och även påbörjat planteringen av syren på platsen. Det är bra när man har en gammal och bred syrenhäck som kan donera bort lite. 

Nu är lunch precis intagen och Albin har lagt sig för att tupplura en stund.
Lillasyster sover hon med. Som vanligt :) 
Jag tänkte så några fler frön och lägga upp sättpotatisarna som jag inhandlade igår för groning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0