Väntan fortsätter

Vi är fortfarande hemma och väntar. 
Natten bjöd på värkar var 10.e minut ungefär. Jag har sovit sisådär med andra ord.
Vissa värkar är en riktig pina!!! 

Morgonen fortsätter i samma spår, 6-11 min mellan värkarna så än är det glest. 


Peter håller sig hemma idag, farmor stannade kvar här igår och farfar skjutsade Albin till dagis imorse. 

Jag får sådana fruktansvärda skuldkänslor mot Albin. Det känns som vi håller på att "byta" bort honom mot en ny bebis. Vad har vi gjort?! 
Att skicka iväg honom till dagis imorse helt ovetandes om vad som är på gång känns så enormt fel. Men jag vet att han har kul på dagis och vill dit. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är väl inte så långt mellan värkarna. Det är pågång.
Några skuldkänslor ska du inte ha! Albin har det bra!
Skönt att farmor o farfar är hos er.
Väntar med spänning på nästa rapport. :-)

2014-03-11 @ 09:27:16
Postat av: Janina

Tänk inte så! Tänk att ni ger Albin en vän för livet ❤️
Lycka till, jag väntar också med spänning! Kram till er

2014-03-11 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0