Vår i luften igen!

Idag lyckades jag få till en sovmorgon och steg upp efter halv tio! :) Fast egentligen var jag redan uppe innan sex för att jag inte kunde somna om och åt frukost med mina pojkar innan de for iväg till dagis och jobb. 
När Albin hade vaknat till ordentligt och insåg att han skulle åka med pappa till dagis fick han eld i blöjan och rusade in på sitt rum för att plocka fram kläder, innan var han lite grinig och blev ännu grinigare när han inte fick ta med sig sin kudde in till oss och sova vidare en stund till :) 
Det var knappt han hann ge mamman en puss innan han stormade ut till bilen. 

Jag tog med mig en smörgås och gick tillbaka till sängen när de åkt och somnade om ett par timmar till. Skönt! Men fy katten vad mycket och konstigt man drömmer när man somnar om sådär!
Jag drömde bl.a. att Albin hotade folk med pistol när han satt i sin vagn och när han lugnat ner sig gick vi och åt lunch på Operakällaren.... 

EN värk hann jag få innan jag somnade om. Jippie! Inte mycket att skryta med men det är iallafall en mer än jag haft på måååånga dagar :) Alltid något. 

Igår vid middagen surnade Tvåan till ordentligt och rumsterade hejvilt åt alla håll samtidigt. Vi började tro att den höll på att ta avstamp där inne, men icke. 
Det var iallafall inte skönt och jag förstår inte varför den ska trilskas med att stanna kvar där inne och trängas i onödan nu?! Måste vara himla mysigt inrett trots den lilla boytan. 

Nu ska jag fika kaffe, kaka och bulle! Lite tröstätning så att säga. 



Min sysselsättning igår förmiddag. Gjorde en riktig sortering och rensning av Albins avdankade kläder. Nu är det lättare att hitta vart efter! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0