Fixardag

Här står packning, tvättning och städning på dagensschema. 
Imorgon styr vi äntligen söderut! Evigheter sedan sist! Slutet av januari var vi nere förra gången och efter det har vi varit höggravida, fött barn, firat födelsedagar, haft jobbhelger och det har varit lite ont om tid. Men nu så! :) Elsa ska få åka ner för första gången. Albin var två veckor när han var ner första gången,medan Elsa är nästan tre månader. 
Albin pratar om "offa momo åka dit bilen". 

Barnens saker är framlagda och det blir endel... Elsa den lilla spykråkan behöver ju en hel drös med ombytes kläder och vädret ser väl lite ostabilt ut till helgen så till Albin behövs både det ena och det andra i klädväg. 

Nu på förmiddagen var jag ut och fixade lite i växthuset så de förhoppningsvis klarar sig utan mig i några dagar. 

Just nu har jag kafferast! Vi gick en ordentlig promenad efter frukost, tittade på en stooor lastbil och grejade lite ute innan vi nu nyss gick in. Albin hoppade frivilligt i säng för "ila"/vila så nu ska jag passa på att fixa vidare i lugn och ro OM lillstumpan tillåter vill säga :)

Klarar sig barnen med det här i tre dagar tror ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0