Lugn och skön lördag

Albin somnade och sov i egen säng hela den gångna natten. Han delade rum med mormor Siv och det funkade ju jättebra och han gjorde morgon vid sju imorse. Duktiga kille.

Idag har vi enbart hållt till här hemma. Vädret klarnade upp helt framåt eftermiddagen och vi har varit ute dagen lång. 
Albin sysselsätter sig med både det ena och det andra och idag har han inte ens tupplurat. Vi gjorde ett försök men han somnade aldrig. 
Mostern kom hit vid lunch, hon ville ha hjälp med makeup och hår, då de var bjudna till bröllop i eftermiddags. 
Båten sjösattes också och det var riktigt spännande tyckte Albin. 
Resten av eftermiddagen ägnades bara åt slapp för vår del. Man blir bortskämd med barnpassning :) Jag har virkat en del samt läst ut min bok. God mat har vi fått och nu på kvällen spelade vi en omgång kort.
Moster Helen kom också i eftermiddags och Elsa somnade så gott i hennes famn tidigare ikväll.

Albin stupade i säng lite innan sju och somnade så duktigt även idag. Det är tur att Bamse finns på Spotify! :) 


Nu har vi krupit till kojs. Jag ska bara börja läsa lite i min nya bok innan jag slår igen mina blå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0