1:a advent

Nu börjar det bli ordning och reda på adventsstöket
Jag har just knutit upp alla paket på Albins paketkalender. Dock saknas det två men det ena är jag snart färdig med och det andra ska jag köpa nu i veckan.
Och ja, Elsa blir utan paketkalender iår faktiskt. Hur orättvist jag än må tycka det är så blir det faktiskt så. Jag tror inte hon lider speciellt av det egentligen och om hon skulle få paket så vet i tusan vad jag skulle hittat på för 24 småsaker till henne? 
Hon får hålla sig till tåls till nästa år 😊 


Belysningen ute är nu på plats också.
Peter satte upp den i förmiddags och nu väntar vi spänt på mörkret så vi kan se hur det blev 😊

Och lagom till när vi satte oss och åt frukost imorse så började det snöa lite. Det kom faktiskt så pass "mycket" att det blev vitt ute
Lagom till 1:a advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0