Annorlunda dag

Jag åkte hemifrån vid halv åtta imorse. Helt själv. Pappan var pappaledig och helt själv med barnen hela dagen. Jag hade inga tvivel om att han skulle klara det. Och jag hade helt rätt! Dagen hade gått bra. De hade lekt, ätit, skitit och sovit 😊 När jag kom hem vid fyra säger Albin glatt: "kom hem nuu!" 
Jag hann väl vara hemma en kvart ungefär innan Elsa kom på att tuttarna är hemma igen!!!

Jag har också haft det bra idag. Men nog har man tänkt på barnen typ hela tiden.
Jag och Jessica har iallafall fyllt våra huvuden med massvis information men nog sjutton har vi ändå fler frågor när vi gick därifrån än när vi kom dit 😊 



Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Låter spännande 😉

2014-11-26 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0