Idag

Jag vaknar upp med en vagel i ögat och en dov huvudvärk.

Babysimmet gick bra som vanligt och Elsa dök två gånger och gjorde precis som hon bör.

Albin kom hem från dagis och det första han säger när han kommer innanför tröskeln är:
-Viktor inte på dagis idag.
-Nähä. Vem har du lekt med då? 
-Andra barnen.
Så bra! 😊 

Även idag får jag väcka båda barnen vid halv tre.
Vi går ut för att kissa hunden.
Albin:
-Jag vill inte gå ut.
Han var tydlig och bestämd. Men efter att jag lockade med att det var en grävmaskin och traktor borta på vägen klädde han på sig och följde med utan protest.

Efter middagen bröt min huvudvärk ut på riktigt.
Albin dukade upp en riktig brakfika åt oss med kaffe, dammsugare och tomater.
Den mycket trivsamma och lugna kvällen avslutas abrupt då Albin blir lite överspelt och sparkar Elsa i huvudet.
Allt gick bra men Albin åkte in på sitt rum illa kvickt. Där bäddade han ner sig själv i sängen. Inte mycket till straff....


Jag har inget humör och inget tålamod. Gråten sitter i halsen. Jag är bara arg och tvär jämt 😞 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0