Nu var det dags igen

Idag har förkylning entrat vårt hus. Albin är lite förkyld men tycks inte vara påverkad av det, medan Elsa har ätit dåligt och varit grinig idag. Och jag känner mig lite irriterad i halsen. 

Elsa och jag tog det lugnt här hemma i förmiddags innan vi hämtade hem dagisgrabben. 
Vi tog en ordentlig promenad efter frukosten, kallt och blåsigt och gick in och lekte efter det.
Titta! Jag flyger! 
Lilla damen tog den lätta vägen när hon skulle hämta boken. Hon kom inte längre än så där 😊 


Under eftermiddagen fick Albin välja om han ville gå ut eller titta på film. Det blev film, Lotta på Bråkmakargatan.

Grabbarna gick ut en sväng efter middagen och jag och Elsa la oss. Men nu har hon vaknat igen så det är dags att gå upp.



Elsa inspekterade brorsans lekkorg väldigt grundligt idag 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0