Idag

Imorse tog Elsa och jag sovmorgon till nio nästan! Mycket skönt och välbehövligt för oss båda.
Vi vaknade till ljudet av skyfall utanför fönstret och hade med andra ord ingen brådska upp.
Hunden försökte jag släppa ut i linan, som jag gör varje morgon medan vi gör oss iordning, men när jag öppnade dörren och han kände lukten av ösregn rörde han sig inte en centimeter ut från vardagsrummet 😊 
Lagom till vi ätit färdigt frukosten var det nästan uppehåll så vi skyndade oss ut på en liten kisserunda. Efter det har vi hållt oss inne.
Farfar erbjöd sig att hämta hem Albin från dagis idag också så jag och Elsa slapp åka fram och tillbaka.
Hon och jag fortsätter snora men det håller nog på att vända för oss båda idag. Hoppas jag. Men nog är vi ordentligt möra fortfarande.

Nu är det vila här i huset. Båda barnen sover. Albin inne hos sig och Elsa här i mitt knä som vanligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0