Kväll

När vi kom fram i eftermiddags hade ju inte mormor och morfar hunnit komma hem från jobbet. Vilken tabbe! Albin blev så besviken att han tom. började gråta. Men vi drog till med att de var och handlade på hemvägen och då var det bra tyckte han.
Han hittade fort två nya leksakslådor som var framställda och i låg det massa nya bilar! Vilken lycka må ni tro 😊 Han var snäll att inventera Elsas låda också såklart 😉

En liten stund efter oss kom äntligen mormor och morfar och då blev det liv i luckan må ni tro. Men gladast blev nog hunden. 

Det har lekts och busats hela kvällen. Moster och onkel kom förbi också. 

Albin och pappan har nu kämpat med nattningen i sisådär två timmar. 
Svårt att komma till ro första natten borta.

Även Elsa visar sin "bästa" kvällssida med att inte vela sova. Hur trött hon än är

Nu ska jag gå upp och lägga mig hos mina pojkar. 
Elsa överlåter jag helt till mormorn 😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0