Tidig morgon och kvällstrilsk

Elsa var sådär jobbigt torrtäppt i näsan inatt och jag riktigt hörde hur jobbigt hon hade det men ändå har hon sovit relativt bra. Lilla kämpe ❤️ 
Morgon gjorde hon vid halv sju imorse. Hon åt frukost och vi gick äntligen ut på en ordentlig promenad. Skönt att orka röra på sig lite igen! 
När vi kom hem igen sov hon på mig i typ en timme. Innan vi for iväg för att hämta Albin från dagis hann vi ta hand om lite tvätt som hängt på tork sedan i helgen samt fixa med lite annat jox.

Albin blev lite besviken när det inte var farfar som hämtade idag igen. Tack för det du.

Hemma dök Albin i säng i vanlig ordning. Efter att han parkerat sin traktor med plog i soffan. De plöjer nu här utanför oss så även Albin var tvungen att plöja lite såklart.

Elsa och jag åt lite "lunch" innan vi parkerade oss i soffan igen för Elsavila. 

Vid två vaknar Elsa till igen och det är dags att väcka Albin också. 
Han har börjat sova otroligt hårt just vid middagsvilan och det är jättesvårt att väcka honom. Och när man väcker honom är han alltid på skithumör i närmare en timme efter. 

Vi såg färdigt på Rasmus, lagade och åt middag. Elsa vilade och efter det badade båda barnen innan dagen avslutades med en stunds Bompatittande. 

Peter nattade Elsa och det tog bara en halvtimme för honom. Rekord!
Jag nattade Albin men han har fortfarande i somnat nu en och enhalv timme senare. Och Elsa har såklart också hunnit vakna igen och sussar numer på mig. Som vanligt. 


I förmiddags var Elsa på upptäcksfärd igen och hittade ända bort till Albins rum
Dit skulle hon ju självklart in. Tur att inte brorsan var hemma 😉

Lite senare var hon på vift igen och upptäckte då speglarna där inne
Vilken söting tänkte hon och pussade lite 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0