Tråkigt mående

Fy vilket konstigt mående jag haft sedan vi kom hem i eftermiddags. Akuttrött så man knappt orkar hålla ögonen öppna, jag har frusit ända in i märgen och illamående och magknip som kommit och gått. Turligt nog kom farmor förbi en sväng nu här i eftermiddags och hon tog med sig båda barnen ut. Jag och Peter passade på att bädda ner oss i sängen medan huset var tomt och tyst. Han tittade på fåniga Goldrusch och jag slumrade en stund. Med två täcken på mig lyckades jag få balans på kroppstemperaturen men illamåendet, knipen och tröttheten var kvar.
Först tänkte jag att det var simhallsvattnet som ställde till det i magen på mig men då borde någon annan i familjen också må tjuvens tycker jag. Elsa och Albin lär ju ha svalt flera liter mer vatten än jag som inte ens doppade huvudet.
Middag lyckades jag få i mig lite men det stod mig upp i halsen när jag var färdig. 
Hoppas det blir bättre under kvällen.


Båda barnen är lagda. 
Albin som inte sov någon middag efter badet idag har vi inte hört ett knyst ifrån sedan han la sig.
Elsa började jag natta. Även hon var riktigt trött men eftersom hon inte tillåter sig själv att slappna av och blunda tar det tid. Peter fick ta över efter en stund så jag kunde inta liggläge på soffan. Känns bäst så i magen. 
Nu kommer han hör jag så jag gissar på att stumpan somnat 😊 Fortsätt så resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig, lilla gumman.

2014-10-18 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0