5 år

Idag firar vi 5 år. 
5 år sedan vi träffades för första gången
Ja, jycken har varit med från första stund. Det första vi gjorde när vi träffades första gången, en mörk och kall kväll i Solna, var att gå på hundpromenad. Romantiskt va? ;)


Att vi idag skulle bo tillsammans här och ha två barnvvar inget jag alls trodde då.
Jag velade som fan men Peter väntade tålmodigt och det är jag glad för! <3

Nu är det bara den andra ringen på mitt finger som saknas och som jag väntar på! :)

Dessa 5 år har gått fort, fast ändå inte. Det bästa av allt är ju förståss att vi tillsammans lyckats skapa de två finaste barnen i världen. De är de två som ger oss kraft och styrka att kämpa när det är motigt och det är de två som förgyller våra dagar.


Dagen har "firats" med oxfilé till middag och Peter kom hem med blommor.

Tack för att du är min och Tack för att jag får vara din. Älskar dig! <3 


Kommentarer
Postat av: Mamma /Svärmor

Stort grattis till er. Är så glad för er, ni passar så fint ihop.
Första gången vi träffade Peter spelade vi bowling. Och vi gillade killen direkt. :-)

2014-09-19 @ 23:46:33
Postat av: Farmor

Samma för mig. Jag var både jätteglad och förväntansfull när Peter en vacker dag ringde och sa att han och HON ville komma och hälsa på. Mina positiva känslor har bara förstärkts sen dess. Grattis och god fortsättning ;-)

2014-09-20 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0